Czy warto inwestować w reklamy typu outdoor

Dodane: 04-07-2016 12:33
Czy warto inwestować w reklamy typu outdoor Dobra reklama, to skuteczna reklama. Wybór jest duży: wizytówki, ulotki ,czy wynajem przyczep reklamowych śląsk to jedynie kilka dostępnych opcji na rozpromowanie firmy. Jak zdecydować się na najlepszy z nich?

Marketing z Wikipedii

Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011. Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?1. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych2

W ramach marketingu możemy wyróżnić wiele zagadnień, takich jak:

odnajdowanie i ocenianie możliwości rynkowych, prowadzących do zaspokojenia potrzeb określonych odbiorców (nabywców) oraz dokładne ustalenie tych potrzeb,
opracowywanie w oparciu o tę wiedzę produktu oraz strategii jego dystrybucji,
przygotowanie odpowiedniej strategii ceny,
komunikacja z rynkiem

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing


Potrzeba reklamy

Wiele firm nie zdaje sobie sprawy z tego, że reklama jest bardzo potrzebna, aby zacząć zdobywać klientów. Może jest to dość oczywiste, ale jednak dalej wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie sprawy z potęgi reklam. Nie ważne czy to reklama typu outdoor czy też reklama w sieci. Najzwyczajniej w świecie jest to potrzebne, aby ludzie dowiedzieli się jakie usługi oferujemy i czy warto skorzystać z naszych usług.

Warto więc poświęcić część przychodów z obecnych klientów na reklamę właśnie i sprawdzić przy jakim wkładzie zarobimy najwięcej, krótko mówią jaka będzie nasza konwersja. Co do kanałów i sposobów reklamy dobrze jest wypróbować wszystkie po kolei, ponieważ ich skuteczność może zależeć od branży w jakiej się obracamy.


Zastosowanie bilbordów

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej są wszelkiej maści bilbordy, są to wielkie plakaty umieszczane w widocznych miejsca w miastach i poza nimi. Taka forma reklamy jest uważana za najlepiej wpływająca na widoczność firmy oraz na świadomość konsumenta.

Bilbordy można też umieszczać na przyczepach reklamowych, które podróżują po wyznaczonym terenie i 'pokazują' reklamę przejezdnym oraz pieszym. Często takie przyczepy są wyposażone w moduły głośnomówiące w celu puszczania reklamy dźwiękowej, aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę.



© 2019 http://miasto.lebork.pl/